30/03/2024
یک منبع از ولایت غور با ارسال این نوار تصویری به روزنامه ۸صبح، مدعی است که طالبان یک دختر ۱۷ ساله را از خانهاش برده و به عقد نکاح یکی از جنگجویانشان درآوردهاند.
منبع از این جنگجوی طالبان بهنام شاه ولی نام برده و میگوید که این رویداد روز شنبه، 4 حمل، در قریه نورک ولسوالی پسابند غور اتفاق افتاده است.
منبع میافزاید که هنگام بردن این دختر همه مقامهای محلی طالبان بهشمول خیرالله خیرخواه، ولسوال، عبدالحمید خالد، قوماندان امنیه، محمد مشفق، معاون استخبارات و توحیدی، آمر استخبارات ولسوالی پسابند حضور داشتهاند.
در این نوار تصویری ناله و فریاد اعضای خانواده دختر شنیده میشود.