02/04/2018
AMELEBİRLİĞİ2NDE SEÇİM HEYECANI
10 Mayıs 2018 günü maden işçisi, 2018-2021 döneminde Sandık Organlarında görev alacak temsilcilerini seçmek üzere sandığa gidiyor. Amelebirliği'nin yedi seçim bölgesinde tatlı bir telaş var. Aday adayları bir adım öne geçmek için çalışmalarına hız veriyorlar. Tabi ki tüm adayların ortak amaçları Amelebirliği'ni daha ileriye taşımak ve maden işçisine daha iyi hizmet vermek olmalıdır.
Seçimlerin adil, huzur ve güven içinde ve mevzuatlara uygun bir şekilde yürütülmesini sağlamak üzere Merkez Seçim kurulu oluşmuştur. Merkez Seçim Kurulu Amelebirliği Başkanı Osman BALAMİR'in Başkanlığında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'ndan bir temsilci, Türkiye Taşkömürü Kurumundan bir Temsilci ve Sandık Avukatından oluşmaktadır. Merkez Seçim kurulu çalışmalarını büyük bir titizlik içinde sürdürmektedir. Seçim işlerini yerinden yürütmek üzere Merkez, Üzülmez, Kozlu, Karadon, Gelik, Amasra ve Armutcuk seçim merkezlerinde birer seçim bürosu kurulmuş ve bu bürolarda Amelebirliği'nden ve Türkiye Taşkömürü Kurumundan birer temsilci görevlendirilmiştir. Gerek aday adayları gerekse oy kullanacak üyeler tüm istek ve şikayetlerini seçim bürolarına iletebileceklerdir.
Tüm aday adaylarına başarılar dilerken seçimlerin Amelebirliği camiasına hayırlar getirmesi temennisiyle.