04/06/2026
Dünya Tütünsüz Günü kapsamında İl Sağlık Müdürlüğümüz tarafından Yozgat Cumhuriyet Meydanı’nda stant açıldı.
Açılan standı İl Sağlık Müdürümüz Dr. Mehmet Akif Karaarslan ziyaret ederek tütün ve tütün ürünlerinin zararları hakkında vatandaşlarımıza bilgilendirmelerde bulundu.
Sağlık profesyonellerimiz tarafından kurulan stantta ve Mobil Sigara Bırakma Poliklinik Aracı’nda vatandaşlarımıza sigaranın sağlık üzerindeki olumsuz etkileri anlatılarak, sigara bırakma konusunda danışmanlık ve bilgilendirme hizmeti verildi.
Toplum sağlığının korunması ve tütün kullanımının azaltılması amacıyla gerçekleştirilen etkinlikte, vatandaşlarımızın yoğun ilgisiyle farkındalık çalışmaları yürütüldü.