04/06/2026
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, hastanemizi ziyaret etti.
Ziyaret kapsamında hastanemizde yürütülen sağlık hizmetleri ve çalışmalar hakkında bilgi alan Sayın Bakanımız, yöneticilerimizle bir araya gelerek değerlendirmelerde bulundu.
Program kapsamında tedavi görmekte olan bir hastamızı da ziyaret eden Sayın Bakanımız, geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık durumu hakkında bilgi aldı.
Nazik ziyaretleri dolayısıyla kendilerine teşekkür ederiz.