22/10/2015
MUHARREM AYI İFTAR PROGRAMI
Kaymakamımız Sn. Uğur TUTKAN, İlçe Jandarma Komutanı, İlçe Emniyet Amiri ve İlçe Müftüsü ile Muharrem ayı dolayısıyla Sivri köyümüzde tertip edilen iftar programına katıldı. Sivri Muhtarı ve vatandaşlarımızın düzenlediği iftarda Kuran-ı Kerim'in ardından Kerbela şehitlerimize dualar edildi. Yaptığı konuşmada Kaymakamımız birliğin, beraberliğin, bereketin simgesi olan Muharrem ayının ülkemize ve milletimize hayırlı olmasını temenni edip; Kerbela şehitlerimize de Allah'tan rahmet dileyip onların yolundan gitmenin önemine değindi. Muharrem ayımız mübarek olsun.