14/06/2013
Okulun bitmesine bu kadar üzülcegimi hiç düşünmezdim bugün okula son defa bakarken ne günlerimin geçtiğini ve bugun o günlerin bida gelmiceni çok iyi anladım 5 senedir okuduğum okulda anılarım geçti çok güzeldi ama güzel olan herşeyin sonu vardı ve Hocalarımızın bize söyledikleri ''bu günleri ck ararsınız'' sözünü bugünden anladım. Çok özlücem seni YTML