19/06/2022
VEDA ZAMANI
5 yıl boyunca keyifle çalıştığım, Zübeyde Hanim Ortaokulu Müdürlüğünden, görev süremin dolması nedeniyle ayrılıyor ve pazartesi günü itibari ile yeni görev yerim Saffet Cam Ortaokulunda göreve başlıyorum.
Bu süre zarfında
ekip olarak çalıştık, emek verdik, fedakarlık yaptık, gönül verdik pek çok yeniliğe imza attık..Zorlu süreçlerden geçerek adım adım hedeflerimize vardık. Önemli başarılar elde ettik. Bu keyifli yolculukta beraber çalıştığım arkadaşlarıma, sayın velilerimize ve sevgili öğrencilerimize teşekkür ediyorum. Hakkınızı helal edin. İyiki sizleri tanimişim. Hoşçakalın.🖐️