11/06/2026
📍FEVZİYE ORTAOKULU’NDA SERGİ HEYECANI
Kaymakamımız Sayın Kadir Ulusoy, Fevziye Ortaokulu öğrencilerinin el emeği göz nuru eserlerinden oluşan "Yıl Sonu Sergisi"nin açılışını gerçekleştirdi.
Fevziye Ortaokulu’nda düzenlenen etkinliğe; Kaymakamımız Sayın Kadir Ulusoy, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Altın, Okul Müdürü Murteza Kıran, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Öğrencilerin eğitim-öğretim yılı boyunca büyük bir emek ve katkıyla hazırladığı sergiyi gezen Kaymakam Ulusoy, stantları tek tek inceleyerek öğrencilerden çalışmaları hakkında bilgi aldı. Görsel sanatlardan teknoloji tasarıma kadar geniş bir yelpazede hazırlanan eserler, katılımcılar tarafından büyük beğeni topladı.
Öğrencilerin sanatsal ve yaratıcı yönlerinin desteklenmesinin önemine vurgu yapan Kaymakam Ulusoy yaptığı değerlendirmede şu ifadelere yer verdi: "Gençlerimizin fırsat tanındığında ne kadar harika işler ortaya koyabildiğine bugün bir kez daha şahit olduk. Bu güzel sergide emeği geçen başta okul müdürümüz Murteza Kıran olmak üzere tüm öğretmenlerimizi ve geleceğimizin teminatı olan sevgili öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum."