02/06/2026
Yerel Yönetimler Başkanlığımız koordinesinde, Belediye Meclis Üyelerimiz ve İl Genel Meclisi Üyelerimizin katılımıyla aylık olağan grup toplantılarımızı gerçekleştirdik.
Şehrimizin ihtiyaçlarını, devam eden çalışmaları ve önümüzdeki döneme ilişkin planlamaları değerlendirdiğimiz toplantımızın Uşak’ımıza hayırlı olmasını temenni ediyoruz.