04/06/2026
Hayat Boyu Öğrenme Haftası Kutlama Programı ve Yıl Sonu Sergisi Gerçekleştirildi
Hayat Boyu Öğrenme Haftası kapsamında düzenlenen Yıl Sonu Sergisi ve Kutlama Programı; Vali Yardımcısı Sayın Barış DEMİRTAŞ, Uşak Üniversitesi Rektör Yardımcısı Sayın Prof. Dr. Ali YILMAZ, Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Devrim ALKAN, il protokolü ve İl Millî Eğitim Müdürümüz Halil YÜCEL’in katılımlarıyla Atatürk Kültür Merkezinde gerçekleştirildi.
Programın açılışında konuşan İl Millî Eğitim Müdürümüz Halil YÜCEL, öğrenmenin yaşam boyu devam eden bir yolculuk olduğuna vurgu yaparak bireysel gelişimin yanı sıra çevreye ve kültürel değerlere sahip çıkmanın önemine dikkat çekti. Bu yıl “Yeşil Vatan” temasıyla hazırlanan etkinliklerin, doğa bilincini güçlendiren anlamlı bir farkındalık çalışması olduğunu ifade etti.
Sergide geleneksel el sanatlarından özgün tasarımlara, kültürel mirasımızı yaşatan çalışmalardan modern üretimlere kadar birçok eser; ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Kursiyerlerimizin büyük emek ve özveriyle hazırladığı çalışmalar; öğrenmenin, üretmenin ve hayat boyu gelişimin en güzel örneklerini ortaya koydu.
Kutlama programında ayrıca Özel Yürekler Korosu ve dans gösterisi, türkü ve piyano dinletisi ile “Yeşil Vatan” tiyatro gösterimi sahnelendi. Katılımcılar tarafından ilgiyle takip edilen etkinlikler programa ayrı bir renk kattı.
Hayat boyu öğrenme kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunan tüm kursiyerlerimizi, usta öğreticilerimizi, öğretmenlerimizi ve yöneticilerimizi tebrik ediyor; emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.