28/04/2026
Okulumuzda, lise öğrencilerimizin bilinçli ve güvenli teknoloji kullanımı konusunda farkındalıklarını artırmak amacıyla, okul müdürümüz ve rehber öğretmenimizin öncülüğünde kapsamlı bir *Dijital Okuryazarlık* semineri düzenlenmiştir.
Öğrencilerimizin dijital dünyada karşılaşabilecekleri fırsatları doğru değerlendirebilmeleri, riskleri tanıyabilmeleri ve teknolojiyi verimli bir şekilde kullanabilmeleri hedeflenen bu seminer, ilgiyle takip edilmiş ve oldukça verimli geçmiştir.
Hem bilgilendirici hem de farkındalık kazandırıcı içerikleriyle öğrencilerimize önemli katkılar sunmakla birlikte, onların dijital yaşam becerilerini güçlendirmeye yönelik değerli bir adım olmuştur.🌸