25/11/2025
Sayın Cumhurbaşkanı'mız Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatları ile ilan edilen "2025 Aile Yılı" etkinlikleri kapsamında okulumuz öğretmen ve öğrencileri tarafından Tuzla Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini sürdüren "Sağlıklı Yaş Alma Merkezi" ziyaret edildi. Ziyarette Değerli büyüklerimizle sohbet eden öğrencilerimiz, kendilerine küçük ikramlarda bulundu. Yine öğrencimiz Yiğit TÜRKYILMAZ bağlama çalarak, Ege AĞIRMAN ve Ahmet Mücahit TUTAR ise şarkı ve ilahi söyleyerek mini bir etkinlik gerçekleştirdi. Değerli büyüklerimiz ile yenilen yemek sonrası vedalaşıldı. Okulumuzu ağırlayan Tuzla Sağlıklı Yaş Alma Merkezi yönetici ve eğitimcilerine teşekkürlerimizi sunarız.
.mte
#2025