09/10/2023
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın okulumuzu ziyaret etti.
Öğretmenler odasında öğretmenlerimizle biraraya gelen Sayın ÇANGIR, 2-A sınıfımızın da misafiri oldu.
Okul alanlarımızda da çeşitli incelemelerde bulunan Sayın Müdürümüz öğretmenlerimizle hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra okulumuzdan ayrıldı.
Sayın Müdürümüze nazik ziyaretlerinin yanı sıra ilgi, alaka ve samimiyetleri için teşekkürlerimizi arz ediyoruz.