01/06/2026
📍 Tokat | Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi
Milletvekilimiz Sn. Cüneyt Aldemir, Merkez İlçe Başkanımız Sn. Ali Çalışkan ve yönetim kurulu üyelerimizle birlikte, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi’nde tedavi görmekte olan kıymetli hemşehrilerimizi ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi ilettik.
Vatandaşlarımızın sağlık durumları hakkında bilgi alarak kendileri ve yakınlarıyla hasbihâl ettik. Rabbim tüm hastalarımıza acil şifalar ihsan eylesin; tedavi süreci devam eden kardeşlerimizin en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını nasip etsin.
Hasta yakınlarımıza da sabır ve kolaylıklar diliyor, sağlık çalışanlarımıza fedakâr çalışmalarından dolayı teşekkür ediyoruz.