11/06/2026
Tokat Denetimli Serbestlik Müdürlüğü’nden Bağımlılıkla Mücadelede Anlamlı Etkinlik: Yükümlüler Yedam’da Filografi Sanatıyla Türk Bayrağı Yaptı!
Tokat Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, bağımlılıkla mücadele kapsamında yürüttüğü rehabilitasyon ve rehberlik çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. SAMBA (Sigara, Alkol ve Madde Bağımlılığı Tedavi Programı) grup çalışmalarının 6. oturumu vesilesiyle, 11.06.2026 tarihinde saat 13:45’te Yeşilay Danışmanlık Merkezi’nde (YEDAM) çok boyutlu ve anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Yükümlülerin toplumsal hayata uyum süreçlerini desteklemek ve farkındalıklarını artırmak amacıyla düzenlenen bu organizasyonda, yükümlüler Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü bünyesinde görev yapan usta öğretici Keziban Öksüz rehberliğinde filografi sanatı ile tanıştı. Sabır ve incelik gerektiren bu geleneksel el sanatını deneyimleme fırsatı bulan yükümlüler, hep birlikte çivilerin arasından telleri geçirerek Türk Bayrağı motifi işlediler. Ortaya çıkardıkları eserle hem milli duyguları derinden hissettiler hem de üretken bir faaliyette bulunarak oldukça keyifli ve motivasyon dolu zaman geçirdiler.
Etkinliğin devamında rehberlik ve destek süreçleri bir adım öteye taşınarak, YEDAM’da görevli uzman Elif Sevim Yılmaz tarafından katılımcılara merkezin yürüttüğü faaliyetler hakkında kapsamlı bir sunum yapıldı.
Denetimli Serbestlik Müdürü Vedat Gülşen, “Bağımlılıkla mücadelede ve rehabilitasyon süreçlerinde kurumlar arası iş birliğinin, kültürel, sanatsal ve eğitici faaliyetlerin kritik bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Bu tarz bütüncül yaklaşımların yükümlülerin olumlu davranış değişikliği geliştirmelerini doğrudan desteklediğini ifade etti.
İnsana Dokunuyor, İnsanı Dokuyoruz!
ctekurumsal