27/03/2026
🌱 “Küçük Eller Toprakla Buluştu, Gelecek Yeşerdi!” 🌱
25 Mart 2026 tarihinde, Tokat Zübeyde Hanım Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi anaokulu öğrencilerinden oluşan yaklaşık 50 minik misafirimiz, Samsun Orman Fidanlık Müdürlüğü’ne bağlı Tokat Orman Fidanlık Şefliği Tokat Fidanlığımızı ziyaret etti.
🌲 21 Mart Dünya Ormancılık Günü ve 21–26 Mart Ormancılık Haftası kapsamında gerçekleştirilen bu anlamlı ziyarette, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı doğayla buluşturmanın mutluluğunu yaşadık.
👨🌾 Tokat Orman Fidanlık Şefi Mahmut Polat tarafından miniklerimize;
Fidan üretim süreçleri,
Fidanların yaşlarına göre gelişimleri,
Saksılı ve tüplü fidanlar,
Sera çalışmaları,
çocukların anlayabileceği sade ve eğlenceli bir dille anlatıldı.
🤲 Minik eller toprağa değdi, doğayla bağ kurdu.
Her bir öğrencimiz fidanlıkta üretimin nasıl yapıldığını yerinde gördü, toprağa dokundu ve doğayı hissederek öğrendi.
🌿 Ziyaret sonunda her bir öğrencimize birer fidan hediye edilerek, doğaya katkı sunma bilinci küçük yaşta aşılandı.
💚 Sloganımız:
“Bugünün Minikleri, Yarının Ormanları!”
🌍 Orman sevgisini küçük yaşta kazandırmanın önemine inanıyor, bu tür etkinliklerle geleceğe nefes olmaya devam ediyoruz.
🌳 Orman Genel Müdürlüğümüzün de dediği gibi:
“Köklerinde Hayat Var!”