08/06/2026
31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü etkinlikleri kapsamında ilçemiz Yahşiler Mahallesi'nde gerçekleştirilen Gökay Yörük Şenliği'nde İlçe Sağlık Müdürlüğümüz personeli tarafından stant açılmıştır. Etkinlik süresince sigara kullanan vatandaşlara karbonmonoksit ölçümü yapılmış, broşür dağıtılarak tütün kullanımının zararları hakkında bilgilendirme gerçekleştirilmiştir. Ayrıca sigarayı bırakmak isteyen vatandaşlar Sigara Bırakma Polikliniğine yönlendirilmiştir.
Etkinlik kapsamında organ bağışı konusunda da farkındalık çalışmaları yürütülmüş olup, 26 vatandaşımız organ bağışı formu doldurarak bağışçı adayı olmuştur.