02/05/2015
OKUYUN LÜTFEN...
- efendim yetişin!
- hayırdır lan ne oldu?
- bunca sene bas bas bağıranları dinlemedik, ekonomi iyice patladı, döviz her gün rekor kırıyor, dandik patatesin bile kilosu 5 lira, seçim anketleri tepetaklak döndü, oylar düştükçe düşüyor! bu sefer oyları çalarak, elektrikleri keserek, polisle seçim bürosu basarak falan bile işimiz zor...
- ya bıraksana, benim partimi seçmeyecekler de kiminkini seçecekler, kılıçdar'ı mı? adamda lider karizması yok bir kere...
- şimdi bir kere sizin partiniz diye bir şey artık yok, millet ona rağmen ortalıkta oy dilenmenize ayrı uyuz olmuş durumda. ama onu geçtim, bu sefer chp çok sağlam projelerle çıktı.
- bir şey olmaz, bizim maliye bakanı mehmet çıksın "onlara nereden para bulacaklarmış" desin.
- dedi de ağzının payını verdiler. "saray yapıp 10.000 liralık klozetlere sıçmaya para buluyorlar da halkın yararına projelere mi bulamıyorlar?" diyor insanlar.
- eöööö...
- eööö tabi. sırf buranın elektrik parasına her ay kaç okul yapılabilir öğrendi insanlar.
- o zaman mhp'ye yamanırız lan nedir ki yani? ayarlayın ağrı taraflarında birkaç şehit olmalık kelle, pkk'nın konumlandığı yerde çembere düşürün. sonra ben çıkar bağrınırım ortalıkta "vatan, millet, sakarya" diye.
- ya onlar her zaman yaptığımız şeyler olduğu için direkt uyguladık zaten.
- ee?
- ee'si, hdp'liler askerlere canlı kalkan oldu. yaralı askerleri taşıdılar, askerlerin onlara teşekkür ederken videoları falan internete düştü, çok p*s faka bastık. kimse yemedi. daha kötüsü, bir şehit bile yok frown ifade simgesi hdp'lilerden iki kişi askerleri korurken öldü ama yani...
- hay anasını yahu! ee, hdp'ye de mi tutunamıyoruz yani şu durumda?
- şu sizin kulaklarınızda çınlayan "seni başkan yaptırmayacağız" lafı var ya...
- hee?
- hee işte...
- o zaman bana çabuk dakikada 50 kere "allah!" diye bağırabileceğim bir şiir bulun, reklam çekip tüm kanallarda aynı anda yayınlayacağız!
- ne reklamı efendim, akp mi?
- akp olmaz, o kadar da bokunu çıkarmamak lazım. cumhurbaşkanlığı reklamı yapalım!
- cumhurbaşkanlığı'nın nesini reklam yapacağız beyefendi, iyice cozuttunuz ama.
- o zaman çanakkale deniz zaferi'nin 100. yılı şerefine, çanakkale konulu bir şeyler olsun. batı'ya doğru namaz kılan adamlar falan koyarız, kimse "kıble bu taraf değil ki?" diye düşünecek değil ya.
- iyi de 1 aydan fazla zaman geçti, ne çanakkalesi demez mi insanlar?
- dese ne olur, demese ne olur?
- e iyi de elle tutulur tek bir seçim vaadimiz yok, üstüne de rezil haldeyiz, bunca şeye karşılık yapacağımız şey bu mu?
- lan oğlum, içinde 50 kere "allah!" diye bağıracağım diyorum, namaz kılanlar falan olacak. bundan daha başka ne ister bu halk? türkiye'ye yeni mi geldin sen?