03/06/2026
SÜLOĞLU ORTAOKULU’NDA MESCİD AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ🕌
Süloğlu İlçe Müftülüğü öncülüğünde Süloğlu Ortaokulu bünyesinde oluşturulan mescid, düzenlenen programla ibadete açıldı. Açılış programına Süloğlu İlçe Müftümüz Necat ŞİMŞEK, Okul Müdürü Alper İNAL, Keramettin Camii İmam Hatibi Sinan DALBAY ve Sülecik Camii İmam Hatibi Ahmet Fatih CEYLAN katıldı.
Program kapsamında öğrencilerle birlikte öğle namazı eda edildi.
Namaz öncesinde öğrencilere hitap eden İlçe Müftümüz Necat ŞİMŞEK, mescidlerin Müslümanların manevi hayatındaki önemine değinerek namazın bireyin hayatına kazandırdığı değerlerden bahsetti. Gençlerin ibadet bilinciyle yetişmesinin önemini vurgulayan müftümüz, okul bünyesinde oluşturulan mescidin öğrencilerin manevi gelişimlerine katkı sağlayacağını ifade etti.
Açılışı gerçekleştirilen mescidin hayırlı olması temennisiyle program sona erdi.