23/04/2026
🇹🇷 23 Nisan İlçemizde Coşkuyla Kutlandı 🇹🇷
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı İlçe Kaymakamımız Murat Yayabaşı, Belediye Başkanı Ferhat Durgut, Jandarma Ulaştırma Eğitim Merkez Komutanı Albay Dr. Talha Övet, Cumhuriyet Savcısı İbrahim Ekin, İlçe protokolü ve vatandaşlarımızın katılımıyla kutlandı.
Yaşar Musaoğlu İlk/Ortaokulu öğrencilerinin hazırladığı renkli gösteriler, bayram coşkusunu artırırken katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Programın akabinde Söğüt Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen geleneksel çocuk oyunları programına katılım sağlanarak çocukların heyecanına ortak olundu.