12/06/2026
🎨 Zanaatkarlar Çarşısı Yıl Sonu Sergisi Açıldı
Zanaatkarlar Çarşısı resim atölyesi öğrencilerinin hazırladığı eserlerden oluşan yıl sonu resim sergisi, Şems-i Sivasî İl Halk Kütüphanesi Sergi Salonu’nda düzenlenen törenle ziyarete açıldı.
Valimiz Sayın Yılmaz Şimşek’in teşrifleriyle gerçekleştirilen açılış programına; İl Kültür ve Turizm Müdürümüz Aziz Erdoğan, Tarım ve Orman İl Müdürü Salih İnan, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Özgür Kırmızıtaş, Millî Eğitim İl Müdürü Fatih Erdoğan, Buruciye A.Ş. Genel Müdürü Mustafa Altun, il protokolü, öğrenciler ve veliler katıldı.
Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından Valimiz Sayın Yılmaz Şimşek, İl Müdürümüz Aziz Erdoğan eşliğinde sergi alanını gezerek Resim Öğretmeni Rabia Kösedağ’dan eserlerin teması ve yapım teknikleri hakkında bilgi aldı.
Çalışmaları yakından inceleyen Valimiz Sayın Yılmaz Şimşek, serginin düzenlenmesinde emeği geçenleri tebrik ederek başarılar diledi.
Renklerin, duyguların ve hayallerin harmanlandığı, sanatseverlerin beğenisine sunulan bu özel sergi, 14 Haziran tarihine kadar ziyaretçilerini ağırlamaya devam edecek.