01/06/2026
Kurban Bayramı dolayısıyla SES (Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası) temsilcileri İl Sağlık Müdürümüz Op.Dr.Murat SİLİ'yi ziyaret ederek bayramlaşma programına katılmıştır.
Nazik ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyoruz.