22/05/2026
🌱💧 Siirt’te Suyu Merkeze Alan “Bitkisel Üretim Planlaması” Toplantısı Gerçekleştirildi!
📊 İl Müdürlüğümüz ve ilgili paydaşlarla birlikte ilimiz tarımında geleceğin yol haritasını belirlemek üzere tahıl, meyve ve sebze üretim verileri analiz edilerek önümüzdeki 3 yılın stratejik üretim hedefleri belirlendi.
🌍 Pandemi, iklim değişikliği ve küresel krizlerin etkileri doğrultusunda; su kaynaklarının korunması, sürdürülebilir üretim ve gıda arz güvenliğini esas alan “suyu merkeze alan üretim modeli” kapsamında önemli kararlar ele alındı.
Toplantıya; İl Müdürümüz Mustafa Şanverdi, İl Müdür Yardımcımız Mehmet Yaşar Ören, Ziraat Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Mesut Budak, Veteriner Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Eroğlu, DSİ Şube Müdürü Ömer Kızılay, İl Özel İdaresi Plan Proje ve İnşaat İşleri Müdürü İbrahim Bişken, Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Faik Efe, İl Müdürlüğümüz Şube Müdürleri ve teknik personeller katılım sağladı.
🌾💦 Tarımda sürdürülebilirlik ve suyun etkin kullanımını merkeze alan çalışmalarımız kararlılıkla devam edecektir.