15/09/2018
Sevgili halkımız merhaba,
Kentte olanlarınız biliyor; kayyum denen atanmış memur, kütüphanemizi kapattı. Ve kütüphane içindeki kitapların akıbeti maalesef ki belirsiz. Bu nedenle bu sayfa olmayan bir kütüphanenin sayfası gibi var. Bu noktada da zaten seyrek yaptığım paylaşımların da etkisiyle büyük olasılıkla sayfayı kapatacağım. Bilginiz olsun.