24/02/2022
Bugün yaptığımız Selim Esnaf ve sanatkarlar Odası Başkanlığı Seçiminde ;
Şahsımı, Yönetim ve Denetim Kurulumu büyük bir teveccühle yeniden seçerek, bizleri Onurlandıran,
Selim İlçemiz ve 53 Köyümüzün Esnaf ve Sanatkarları hepinize ayrı ayrı Şahsım,Yönetim ve denetim kurulum adına Şükranlarımı sunuyorum.
Bu Vesileyle Tüm Selim ve Köyleri Halkına,
Seçimi gerçekleştiren Sayın Divan Başkanımız ve üyelerine,
Kars Odalar Birliği Başkanıma,
İlçe Seçim Kurulumuzun değerli üyelerine,
Ticaret İl Müdürlüğümüzün Saygı değer temsilcilerine,
Bizi yalnız bırakmayan Esnaf ve sanatkarlar Odası Başkanlarıma,
Basının güzide temsilcilerine,
Güvenliğimizi sağlayan Emniyet teşkilatımızın fedakar Amir ve memurlarına,
Katılımları ve destekleriyle bize güç veren herkese teşekkürlerimi sunuyorum.
Kıymetli üyelerimiz;
Oda Başkanlığımız Yönetim ve Denetim Kurulu olarak şimdiye kadar olduğu gibi, bundan sonra da İnsani değerlerle ;
Yunus EMRE'nin "Yaratılanı Severiz Yaradandan ötürü" sözünü düstur edinerek Hizmet ettiğimiz gibi,
Bundan Sonra da siz değerli Esnaf ve Sanatkarlarımız ile Selim İlçemiz ve 53 Köyümüze aynı Şuur ile Hizmet etmeye devam edeceğiz.
Oda Başkanlığımızın imkan ve kabiliyetlerini siz değerli üyelerimize;
Kanunlar çerçevesinde hiçbir ayrım gözetmeden sizlerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda en üst seviyede Lehinize olacak şekilde, zaman mevhumu gözetmeksizin yerine getirdik ve getirmeye devam edeceğiz.
şimdiye kadar olduğu gibi, bundan sonra da aynı hizmetleri ve daha iyisini sunabilmek için Çalışacağız.
SAĞOLUN VAROLUN.
Erdal AÇAK
Selim Esnaf ve sanatkarlar Odası Başkanı.