13/05/2026
Hastanemizde 30 Mart - 12 Mayıs 2026 tarihleri arasında düzenlenen “ 6. Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı “ kapanış Töreni gerçekleştirildi. Törenin açılış konuşmaları hastanemiz Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Pelin Gürhan tarafından yapıldı. Hastane yöneticilerimiz ve çalışanlarımızın katılımıyla gerçekleşen programda eğitim sürecini başarıyla tamamlayan katılımcılara sertifika belgeleri, emeği geçenlere ise teşekkür belgeleri takdim edildi.