21/05/2026
Giresun Teknopark Müdürü Dr. Muhammet Anıl KAYA'dan Geleceğin Liderlerine İlham Veren Buluşma
Giresun Teknopark, Piraziz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Piraziz İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü iş birliğinde, ilçemiz lise öğrencilerine yönelik "Girişimci Gençlik, Teknoloji ve Liderlik" konulu anlamlı bir söyleşi programı düzenlendi. Program, Piraziz İsmail Yücel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
Söyleşiye konuşmacı olarak katılan Giresun Üniversitesi Makine Mühendisliği Dr. Öğretim Üyesi ve Giresun Teknopark Genel Müdürü Muhammet Anıl KAYA, gençlerle bir araya gelerek teknoloji, inovasyon, girişimcilik ve geleceğin liderlik vizyonu üzerine ufuk açıcı değerlendirmelerde bulundu. Öğrencilere; hızla gelişen teknoloji dünyasında kendilerini sürekli geliştirmelerinin, dijital dönüşüm süreçlerine uyum sağlamalarının ve yenilikçi düşünmenin önemini anlattı. Programa, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Muhammet TANRIVERDİ ve İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Güven ÇATAL da katılım sağladı. Söyleşide ayrıca girişimcilik kültürü, teknoloji sistemlerinin geleceği, liderlik yolculuğu ve gençlerin kariyer planlamalarında karşılaşabilecekleri fırsatlar ele alındı. Gençlere hayallerinin peşinden kararlılıkla gitmeleri, hedeflerine ulaşmak için azimli olmaları ve geleceği şekillendiren bireyler olmaları yönünde önemli tavsiyelerde bulunuldu. Öğrenciler, program boyunca büyük bir ilgiyle söyleşiyi takip ederek merak ettikleri soruları da yöneltme fırsatı buldu. Programın final bölümünde ise öğrencilerin keyifli vakit geçirdiği interaktif bir Kahoot bilgi yarışması düzenlendi. Yarışma, gençlerin hem eğlenmesini hem de öğrendiklerini pekiştirmesini sağladı.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Yunus AYDIN, katkılarından dolayı değerli hocamız Muhammet Anıl KAYA'ya, katılım sağlayan öğrencilerimize teşekkür ederek, gençlerin geleceğine ışık tutan bu tür etkinliklerin önemine vurgu yaptı ve gençlerimizin teknoloji, girişimcilik ve liderlik alanlarında başarılarla dolu bir gelecek inşa etmelerini diledi.