12/06/2026
Bakanlığımız Gıda ve Kontrol Genel Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Yunus BAYRAM, Bitki Sağlığı ve Karantina Daire Başkanı Yalçın OCAK ve İl Müdürümüz Ramazan BİLİR'in başkanlığında İl Müdürlüğümüzde "B Reçete Sistemi" konulu bir toplantı düzenlendi.
Bakanlığımızca 1 Temmuz 2026 tarihi itibarıyla hayata geçirilecek olan "B-Reçete" ve Üretici Kayıt Defteri sistemine yönelik düzenlenen toplantıda, yeni dönemin getireceği değişiklikler ayrıntılarıyla ele alındı.
Üretici Kayıt Defteri uygulaması, reçeteli bitki koruma ürünü satışı ve bilinçli ilaç kullanımı konularının aktarıldığı toplantıya İlçe Müdürümüz Uğur ADSAY, konu sorumlusu teknik personelimiz ve ilçemizde faaliyet gösteren zirai ilaç bayileri de katılım sağladı.
İlçe Müdürlüğü olarak, yeni sisteme uyum sürecinde üreticilerimize ve bayilerimize rehberlik etmeye kararlılıkla devam edeceğiz.