19/05/2026
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. Yıldönümü ilçemizde coşkuyla kutlandı.
Hükümet Konağı Meydanında bulunan Atatürk Anıtına çelenk sunulması ile başlayan, sentetik çim sahada devam eden kutlama programına Kaymakamımız Sayın Ahmet KARATEPE, Belediye Başkanı Sayın Ahmet KOYUNCU, Ortaköy Cumhuriyet Başsavcısı Sayın Sümeyye ÇELİK,
Siyasi parti ilçe başkanları, il genel meclisi üyeleri, şehit yakınlarımız ve gazilerimiz, daire amirleri, öğrenciler ve çok sayıda vatandaşımız katıldı.
Törende günün anlam ve önemi belirten konuşma Kaymakamımız tarafından yapıldı. Öğrencilerimiz tarafından Atamızın Gençliğe Hitabı ve Gençliğin Atamıza cevabı okunarak, çeşitli branşlarda hazırlanmış olan etkinlikler sergilendi. Anma programında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere Kaymakamımız ve Ortaköy Belediye Başkanı tarafından çeşitli ödüller verildi.
Sayın Kaymakamımız, başta Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK olmak üzere ebediyete irtihal eden tüm Gazi ve Şehitlerimizi rahmet, saygı ve minnetle andığımızı belirterek, programın hazırlanmasında emeği geçen Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğüne, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ve tüm kamu kurum ve kuruluşlarına teşekkür ettiler.