09/01/2026
Hani TÜNEL ?
Hani MR CİHAZI ?
Oltu'da Halkı Adına Soruyoruz
Malum 31 Mart yerel seçimlerinde kapı kapı gezip TÜNEL yapacağız, MR CİHAZInı Oltu Devlet Hastanesi'ne getireceğiz,diye halktan oylar alındın.
Lakin görüyoruz ki Tünel için halen hiç bir girişim yok hele hele ,ulaştırma Bakan Yardımcısı 30 Mart'ta cadde cadde gezip TÜNEL sözü verip oyu verin,Tünelin görün diye.
Yine bir kış ve yine ÖLÜM YOLUNda,şoförlerimiz mağdur.Daha ne kadar Can ve Mal kaybı olduğunda bu TÜNEL yapılacak? Daha ne kadar ocaklar söndüğünde bu TÜNEL yapılacak?
Sakın Fizibilite calışması bitmedi diyip topu taça atmayın artık.Bir muhalefet partisi olarak değil bütün bunları Oltu Halkının birer fertleri olarak dile getiriyoruz,sözünüzde durun.
MR cihazı o en kolay iş diye,Oltu Halkına söz verdiniz,daha sonra kapasitesi kurtarmıyor diye algı yaptınız.Pardonda siz işyerimi acıyorsunuz ki,kurtarmıyor.Hani Şeyh Edebali Efendi'nin "insanı yaşatki DEVLET yaşasın" ilkesi ?
Bir MR cihazı için Erzurum'a insanları göndermek doğru bir seymi? Ekonomik bir krizden insanlar geçerken maddi durumları uygun olamayan ,ay başını zor getiren insanlarımız çoğunlukta, bu karda kışta bu çile revamı ?
Lütfen Siyasi iktidar OLTU Halkına Verdiği sözleri yerine getirsin,
Ayrıca Oltu Devlet Hastanesi bölge ilçelere de ağabeyilik yaptığından,Oltu Devlet Hastanesinin kapasitesi arttırılarak OLTU BÖLGE HASTANESİ yapılması,daha uygun olacaktır.Hem MR cihazına kavuşacağız ve buna bağlı olarak bir çok uzman doktorunda Oltu'ya gelmesinin de önü açılacaktır.
Oltu Halkımıza Saygılarımızla