19/03/2022
Bugün genel başkanımız Sayın Meral Akşener Aydın'ın Nazilli ilçesinde halk ile buluştu. Halkın sorunlarını dinleyen ve bu konuda görüşlerini söylemekten çekinmeyen Akşener, gücümüzü sandıkta göstereceğiz dedi. Nazilli halkıyla birlikte bereket ve huzur için el açıp dua eden sayın genel başkanımız tüm Müslüman alemi ve nazilli için bereketli satışlar diledi ve esnafın derdine çare olmak için elinden geleni yapacağını belirtti.
Elbette Akşenerle birlikte durmadan, pes etmeden çaba sarfeden başkanlarımız da Aydındaki ziyarette biz gençlere ne kadar önem verdiğini bir kez daha hissettirdi. Bizi anlayan bir yönetime sahip olduğu için İYİ Parti Gençlik Kolları olarak şanslı olduğumuzu en derinden hissediyor ve buna layık gençler olmak için çabalıyoruz.
Orada Ödemiş'i temsil eden gençlik kolları başkanımız sayın Elif Dinç de gençlerin varlığından rahatsız olmak yerine onların önünü açan bir politika izlendiğini, gençlere verilen değere bir kez daha şahit olduğunu belirterek düşüncelerimize bir kez daha tercüman oldu.
Nazilli ilçe gençlik kollarına da özellikle dostluk ve birliği için teşekkür ederiz. Biz bu yolda hepbirlikte başarılı olacağız buna inancımız sonsuz ve bakidir.
Biz gençler yarını dert ederek, gelecek kaygısıyla okuyarak hayata borçlu başlamak istemiyor ve bu isteğimizin gerçek olacağına inanıyoruz. Biz beyin göçüne dur diyebilecek bir Türkiye istiyoruz...
Bunun için sende bizimle