30/11/2018
İlçemizde “Mevlid-i Nebi Haftası" Programı Gerçekleştirildi.
Halil İbrahim Boz Anadolu İmam Hatip Lisemizin hazırlamış olduğu "Mevlid-i Nebi Haftası" Etkinlikleri kapsamında programa Kaymakamımız Sn. Ali Ekber ATEŞ, Belediye Başkanımız Sn. Mehmet DEMİR, Şehit Başsavcı Mustafa Alper Yüksekokulu Müdürü Sn. Gürkan DEMİRÖZ, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sn. Muhammer CİHAN, Kurum Amirleri, Muhtarlar, STK Temsilcileri, Okul Müdürleri, Öğretmenler, Öğrenciler ve Vatandaşlarımız katılmıştır.
Programı çok güzel şekilde hazırlayan Halil İbrahim Boz Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürü Sn. Doğan DAĞDELEN’e, Müdür Yardımcısı Sn. Emine Korkmaz Subaşı’na, Değerli Öğretmenlerimize, Sevgili Öğrencilerimize, Okul Aile Birliği Başkanı ve Yönetimine teşekkürlerimizi sunuyoruz.