20/01/2021
Muğla Huzurevi Yaşlıları ve Personeli Aşılandı
Koronavirüs pandemisi başından bugüne çok sıkı izolasyon kurallarının uygulandığı Muğla Abide Hasan Nuri Öncüer Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğünde kalan yaşlılar ile çalışan personelin aşılaması yapıldı
Muğla’daki sağlık personeli aşılamasının tamamlanmasının ardından aşılamanın 1. aşamasının 2. adımına Muğla Huzurevinden başladı. Muğla Abide Hasan Nuri Öncüer Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon merkezinde kalan 68 yaşlı ile 94 personelin ilk doz aşıları yapıldı.
Yaklaşık bir yıldır koronavirüs ile etkin mücadelenin yapıldığı huzurevinde yapılan aşılama çalışmasının Koronavirüs ile mücadelede bir dönüm noktası olduğunu söyleyen Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Seyfi Bozçelik “Halk Sağlığı Müdürlüğü koordinesinde Menteşe İlçe Sağlık Müdürlüğünce yapılan aşı çalışması ile kuruluşlarımız tamamen güvenli alan olacak” diye konuştu.
İlçelerdeki özel ve resmi tüm kuruluşlarda da aşılama çalışmalarının 20 Ocak’ta tamamlanmasının planlandığını söyleyen Bozçelik “tüm bu süreçte gösterdikleri sabırla çalışmalarımızı kolaylaştıran engelli ve yaşlılarımıza, fedakarca özveri ile çalışan tüm personelimize, işbirliği içinde çok kısa sürede aşı uygulamasını sağlayan Halk Sağlığı ve İlçe Sağlık Müdürlüğü personeline teşekkür ediyorum” dedi.