01/06/2026
Bayramlaşma Programımız Gerçekleştirildi
Kurban Bayramı’nın ardından Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğümüzde personelimizin katılımıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi.
Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının paylaşıldığı programda, tüm çalışma arkadaşlarımızın geçmiş Kurban Bayramı kutlandı.
Bayramın ülkemize, milletimize ve tarım camiamıza sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyoruz.