29/04/2026
Esnaflarımızın Kiralarını, Elektrik paralarını, Personel maaşlarını, çeklerini bu zihniyet ödesin o zaman !!!
ÜSTÜ AÇILAN BÖLGEDEKİ ESNAFIMIZ SİFTAH YAPAMIYOR…
Esnaflarımız Marmaris kapalı çarşının eski haline göre planlama yapmıştı, ona göre kirasını ödemişti, dükkanına malını almıştı, geçmiş dönem iş durumlarına güvenerek borçlanmıştı ve tüm planını var olan düzene göre yapmıştı.
AMA BİR ZİHNİYET SABAHLEYİN KALKTI, BEN BURALARI KALDIRIYORUM DEDİ
Malum ülkemizde ve Dünya da yaşanan ekonomik sıkıntılar, savaşların olumsuz etkileri, kış ayları boyunca Marmaris te işletmelerin kapalı olması gibi durumlardan dolayı zorlu süreçler geçirmiştik. Mart ayının ortaları ile birlikte ilk turist kafilelerinin Marmaris e tatile gelmeye başlaması ile esnafın cebine para girmeye, dükkan ve ev sahiplerinin kiralarını almaya başladığı bir döneme, kesilen fişler, faturalar ile devletimizin kasasına vergi gelirleri girmeye, personellerin işe başlaması ile istihdamın artması gibi bir çok olumlu gelişmeler yaşanacaktı.
KAPALI ÇARŞININ ÜSTÜ AÇILINCA, TURİZM PATLAMASI OLACAK BAŞKAN DEDİ ; BİZE BU ZİHNİYET
Bugüne geldiğimizde Cruise gemisi gelmiş,kapalı çarşının kapalı bölümünde turist kaynıyor esnaf iş yapıyor, esnafın onayı olmadan üstü açılan bölgedeki esnaf ise siftah yapamıyor.
HANİ ADALET, HANİ HUKUK , HANİ EŞİTLİK !!!
Her zaman biz esnaflar söyleriz, tok açın halinden anlamaz aynı zamanda hayatında hiç zorluk görmemiş kendi emeği ile bu hayatta taş üstüne taş koymamış hatta çok söylenen bir laf vardır baba parası ile kendini adam zanneden zihniyetle,bir sonuç alınamaz.
YAZIK, YAZIK, YAZIK …