21/04/2026
2026 Yılı İl Su Kurulu Toplantısı, Şube Müdürlüğümüz Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.
Malatya Vali Yardımcısı Talat Tabur başkanlığında düzenlenen toplantıya; Su Yönetimi Genel Müdürlüğü İdari İşler ve Koordinasyon Daire Başkanı Taner Kimençe, Bölge Müdürlüğümüz Müdür Yardımcısı Kadriye Dilek Aydın, Şube Müdürümüz Mihraç Yuşan ile kamu kurum ve kuruluşları, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve konu uzmanları katılım sağladı.
Toplantıda, Bakanlığımızdan katılan uzmanlar tarafından ülkemizde ve ilimizde su kaynaklarının mevcut durumu ile suyun verimli ve sürdürülebilir kullanımına yönelik sunumlar gerçekleştirildi.
Ayrıca, İdari İşler ve Koordinasyon Daire Başkanı Taner Kimençe tarafından bir önceki toplantıda alınan kararlar ve bu kararlar doğrultusunda yürütülen çalışmalar hakkında katılımcılara bilgi verildi.
İlimizde su kaynaklarının korunması, etkin yönetimi ve geleceğe yönelik planlamalara ilişkin değerlendirmelerin ardından toplantı sona erdi.
💧 Su kaynaklarımızı korumak ve sürdürülebilir bir gelecek için çalışmalarımız kararlılıkla devam etmektedir.