01/06/2026
İl Müdürlüğümüzde Bayramlaşma Programı Gerçekleştirildi..
Kurban Bayramı’nın ardından ilk mesai gününde İl Müdürümüz Osman Akar ve Müdür Yardımcılarımız personellerimizi ziyaret ederek bayramlarını kutladı.
Birlik ve beraberlik içerisinde, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlara.