22/01/2016
Bir dönemi daha başarıyla tamamladık. Karne heyecanı ve sevinci tüm yavrularımızı coşturdu. Gözleri ışıl ışıl, kalpleri pıt pıt yerlerinde duramadilar. Bu heyecan,mutluluk,öğrenme azmi hiç bitmesin😊 2. Dönem artarak devam etsin inşallah... Anne -baba olarak bize düşen evlatlarımızı akademik takip etmeye çalıştığımız kadar ahlak-davranis olarakta takip edelim. Saatlerce tv-pc başına terkedip çocuklarımızı ruhen aç birakmayalim. Tatiller beraber vakit geçirme,eğlenme hatta oyun firsatidir. Onları ilgiye-sevgiye doyuralim. Mutlu en güzel tatiller😊😊😊