23/04/2026
🇹🇷 23 Nisan’da Makam Çocuklara Emanet!
🎈 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Atatürk İlkokulu 4. sınıf öğrencileri Muhammed Baki Yıldız ve Melek Hafsa Akdemir, kaymakamlık makamına oturdu.
🎉 Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız, bir günlüğüne üstlendikleri bu anlamlı görevde hem heyecan yaşadı hem de sorumluluk bilinci kazandı. Kaymakamlık makamını başarıyla temsil eden öğrencilerimiz, düşüncelerini ve hayallerini dile getirerek geleceğe dair umut verdi.
💫 Kaymakamımız Sayın Yusuf Melikşah AYDIN, çocukların 23 Nisan sevincine ortak olarak bu özel günün anlam ve önemine vurgu yaparak; “Geleceğimiz sizlerin ellerinde yükselecek” mesajını paylaştı.
🌟 Program sonunda Kaymakamımız, makamı emanet alan çocuklarımıza ‘’Temsili Kaymakam Sertifikası’’ ve hediyelerini takdim etti. Bu anlamlı günde makamı devralan öğrencilerimizi tebrik ediyor, tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyoruz.