03/06/2026
KEŞAN ÇEDES İLÇE ŞENLİĞİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
Keşan’da ÇEDES Projesi kapsamında düzenlenen İlçe Şenliği, öğrenciler, öğretmenler, veliler, vatandaşlar ve din görevlilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Program boyunca çevre bilinci, gönüllülük, yardımlaşma, kültürel mirasın korunması ve değerler eğitimi temalarında çeşitli etkinlikler düzenlendi. Öğrencilerin hazırladığı çalışmalar büyük beğeni toplarken, şenlik alanında birlik, beraberlik ve dayanışma ruhu ön plana çıktı.
Katılımcılar hem eğlenceli hem de öğretici faaliyetlerle keyifli vakit geçirirken, öğrencilerin sosyal, kültürel ve manevi gelişimlerine katkı sağlayan etkinlikler ilgiyle takip edildi.
Kur'an-ı Kerim tilavetinin ardından, ilçe vaizimiz Ömer Faruk MÜCAHİT yaptığı konuşmasında çocukların bu ülkenin baharı olduğunu, onların sahip olduğu enerji ve coşkunun vatana ve millete faydalı olduğunu ifade etti. Bununla beraber, eğlenmenin yanı sıra güzel hatıralar biriktirmenin kıymetini ve en önemlisi aileleri için, kendileri için, vatan ve millet için milli ve manevi değerler ışığında başarılı birer birey olmaları gerektiğini ifade etti.
Geleceğin teminatı çocuklarımızın değerleriyle büyüdüğü, çevresine duyarlı bireyler olarak yetiştiği program, çocuklarımıza ikramın ardından günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.