23/04/2026
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Coşkuyla Kutlandı… 23.04.2026
23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı ilçemizde de coşkuyla kutlandı.
Sabah 09.30'da İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce Atatürk Anıtı'na çelenk koyma töreni ile başlayan program saat 10.00’da Dere Kapalı Alandaki program ile devam etti.
Günün anlam ve önemini belirten konuşma yapılıp oratoryo gösterisi,ront gösterileri ve halkoyunları ile çeşitli gösteriler sergilenirken 23 Nisan münasebetiyle düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Programa Kaymakamımız Musa SARI, Belediye Başkanı Mehmet TÜRKMEN, Cumhuriyet Başsavcısı Bahadır BİLEN, kurum amirleri, Siyasi Parti ilçe Başkanları ve STK Temsilcileri, Belediye Meclis Üyeleri, muhtarlar, öğretmen ve öğrenciler, veliler ve halkımızdan yoğun katılım oldu.