25/08/2012
Belediye Başkanımız Engin Canbaz Ramazan Bayramı münasebetiyle iki dörtlük halinde bir bayram mesajı yayımladı.
Mevlâ bizi afvede
Gör ne güzel ıyd olur
Cürm ü hatalar gide
Bayram o bayram olur
El tuta kitâbını
Dil tuta hitâbını
Can tuta şitâbını
Bayram o bayram olur
Engin CANBAZ
Belediye Başkanı