19/09/2021
AK Parti Merkez İlçe Başkanlığı yönetimi olarak Cuma Namazımızı Kuzeykentte bulunan Alibeseoglu Camisinde kıldıktan sonra Kuzeykent Sanayi Esnafımızı ziyaret edip hoş hasbihallere şahit olduk. Kendilerine misafirperverlikleri ve hoş sohbetlerinden dolayı şükranlarımızı sunuyoruz.
Daha ulaşacak büyük hedeflerimiz var..