05/06/2026
🚜 Karabük İl Özel İdaresi Makine Parkına Güçlü Takviye
Karabük İl Özel İdaresi tarafından kurumumuza kazandırılan yeni iş makinesi ve araçların hizmete alınması ile 2026 yılı asfalt sezonunun açılışı gerçekleştirildi.
Programa Karabük Valimiz Oktay Çağatay, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç, İl Genel Meclis Başkanımız Ahmet Okan Kirman, Yol-İş Sendikası Kastamonu Şube Başkanı Sadık Düzgün, İl Genel Meclisi Üyelerimiz, kurum amirlerimiz, siyasi parti temsilcileri, muhtarlarımız ve personellerimiz katıldı.
Programın açılış konuşmasını yapan Genel Sekreterimiz Şerafettin Kelleci, son 3 yılda yaklaşık 95 milyon TL değerinde 13 iş makinesi ve aracın kurumumuza kazandırıldığını, devam eden alımlarla birlikte bu rakamın 105 milyon TL’ye ulaşacağını belirtti.
Kurumumuzun yalnızca altyapı ve yol yatırımlarında değil, kamu yatırımlarının hayata geçirilmesinde de önemli görevler üstlendiğini ifade eden Genel Sekreterimiz Şerafettin Kelleci, son üç yıl içerisinde Millî Eğitim Bakanlığı alanında 78 adet, İçişleri Bakanlığı alanında 21 adet, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı alanında 9 adet ve Kültür ve Turizm Bakanlığı alanında 4 adet olmak üzere toplam 112 proje ve yapım ihalesinin kurumumuz tarafından gerçekleştirildiğini belirtti.
Ayrıca proje, yapım, bakım-onarım ve deprem güçlendirme çalışmaları kapsamında son üç yılda toplam 1.858 adet ihalenin başarıyla tamamlandığını ifade etti.
Kurumumuza sağlanan hibe desteklerine de değinen Genel Sekreterimiz Şerafettin Kelleci, konuşmasına şöyle devam etti:
✅ 5 bin ton bitüm hibe desteği,
✅ 680 kilometre BSK asfalt çalışması,
✅ 25 adet içme suyu deposu yapımı,
✅ 87.802 metre içme suyu borusu ve 21.358 metre kanalizasyon borusu teslimi gerçekleştirildi.
Program kapsamında yeni iş makineleri hizmete alınırken, 2026 yılı asfalt sezonunun da açılışı yapılarak ilimiz genelinde yürütülecek yol çalışmalarının hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Karabük İl Özel İdaresine sağlanan desteklerden dolayı başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, TBMM 23. Dönem Başkanı ve Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Mehmet Ali Şahin’e, Bakanlarımıza, Karabük Valimiz Sayın Oktay Çağatay’a, Karabük Milletvekillerimiz Sayın Cem Şahin ve Sayın Ali Keskinkılıç’a, İl Genel Meclis Başkanımız Sayın Ahmet Okan Kirman’a, İl Genel Meclisi Üyelerimize, muhtarlarımıza ve özveriyle görev yapan tüm personelimize teşekkür ediyoruz.
Yeni iş makineleri ve araçlarımızın ilimize hayırlı olmasını diliyor, 2026 asfalt sezonunun Karabük’ümüze bereketli ve başarılı çalışmalar getirmesini temenni ediyoruz.
Yapılan konuşmaların ardından Valimiz Oktay Çağatay, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç, İl Genel Meclis Başkanımız Ahmet Okan Kirman ve beraberindeki protokol üyeleri asfalt plentini ziyaret ederek 2026 yılı asfalt sezonunun açılışını gerçekleştirdi.