15/05/2026
Gençlerimiz Camimizle Buluştu! 🌟🕌
ÇEDES (Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum) projesi kapsamında bugün Oğuzlar Ortaokulu öğrencileriyle maneviyat ve neşe dolu bir gün geçirdik. Birtatlı Camii’nde bir araya geldiğimiz öğrencilerimizle, camilerimizin sadece birer ibadethane değil, aynı zamanda birer ilim ve irfan yuvası olduğunu bir kez daha hissettik.
Hem Öğrendik Hem Hasbihal Ettik 📖
Programın ilk bölümünde, geleceğimizin teminatı olan gençlerimize caminin mahiyeti, İslam kültüründeki yeri ve toplumsal hayatımızdaki önemi üzerine bilgiler verildi. Caminin bölümleri tanıtılarak, bu mukaddes çatının bizleri bir araya getiren birleştirici gücü anlatıldı.
Ayrıca din görevlilerimizin üstlendiği sorumluluklar, toplum içindeki rehberlik rolleri ve yürüttükleri hizmetler hakkında öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştirildi. Gençlerin merak ettiği sorular yanıtlanarak, din hizmetlerinin sadece cami içiyle sınırlı kalmadığı, hayatın her alanına dokunduğu vurgulandı. Etkinliğe katılan İlçe Milli Eğitim Müdürü Süleyman Atcıoğlu, öğrencilerle yakından ilgilenerek onlarla samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Programın son bölümünde öğrencilerimiz için çeşitli oyunlar düzenlendi.
Bu anlamlı etkinliğin gerçekleşmesinde emeği geçen Oğuzlar Ortaokulu idareci ve öğretmenlerine, bizleri ilgiyle dinleyen ve enerjileriyle günümüzü güzelleştiren sevgili öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Değerlerimize sahip çıkan, camisini ve kültürünü tanıyan bir nesil yetişmesi yolunda bu tür etkinliklerimize ara vermeden devam edeceğiz.