12/06/2026
İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Mustafa Alkan, Liselere Giriş Sistemi (LGS) kapsamında gerçekleştirilecek merkezi sınav ile ilgili mesaj yayımladı.
Sevgili Öğrencilerimiz,
Uzun ve özverili bir hazırlık sürecinin ardından yarın Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında önemli bir sınava gireceksiniz. Bu süreçte gösterdiğiniz gayret, azim ve kararlılık her türlü takdirin üzerindedir.
Unutmayın ki başarı; düzenli çalışmanın, sabrın ve emeğin sonucudur. Sizler bugüne kadar elinizden gelenin en iyisini yaptınız. Şimdi yapmanız gereken, sakin bir şekilde bildiklerinizi en doğru şekilde ortaya koymaktır.
Sınav sırasında kendinize güvenin, zamanı iyi kullanın ve moralinizi daima yüksek tutun. Her birinizin geleceğe umutla bakan, ülkemizin yarınlarına değer katacak bireyler olduğuna yürekten inanıyorum.
Bu vesileyle sizleri sınava hazırlayan değerli öğretmenlerimize ve her zaman yanınızda olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum.
’ye girecek tüm öğrencilerimize üstün başarılar diliyor, emeklerinizin karşılığını almanızı temenni ediyorum.
Mustafa ALKAN
Kangal İlçe Millî Eğitim Müdürü