18/09/2019
Saygıdeğer öğretmenlerim,kıymetli meslektaşlarım, değerli daire amirlerim, sevgili öğrencilerim, 2008 yılından beri kendi ilçeme,kendi evlatlarımıza birçok görevde hizmet etmeye çalışarak,2016 yılından beri yürütmekte olduğum İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevimden bugünden itibaren ayrılarak Bakanliğımızın taktiri ile Yozgat İl Mill Eğitim Müdürlüğünde Araştırmacı olarak devam edeceğim.Öncelikle kendi yavrularım yerine koyduğum,öğrencilerden,herzaman bir abi bir rehber olarak yanlarında durduğum,idareci ve öğretmenlerden,öğrenci velilerimizden ve daire müdürlerim ve ilçe esnafı ve halkımızdan haklarını helal etmelerini talep ediyor Rabbim hakkımızda hayırlısını versin diyor saygılar sunuyorum.
İhsan KAZANÇ
Kadışehri İlçe Milli Eğitim Müdürü