02/04/2022
Herkese selamlar 👋
Lağğnn manyaklar, sosyal medya üzerinden o kadar yazıp çizmişsiniz gençler olarak da anneniz babanız eşşekkk gibi sizi düşünüp cebinize para koyuyor siz her an her yerde aktivite yapmayı her türlü yapıyorsunuz zaten kitap, kahve fiyatları tabiki de çok fazla arttı kabul ama siz kitap ucuzken de okumuyordunuz ki eliniz de gerizekalı telefon ile kankamla şuradayım, buradayım diyerek anlık fotoğraf çekip insta post ve story olarak ekleyensiniz şimdi gelmiş burada show yaparak cb bizimle alay ediyor ağam bizimle eğlenir diyorsunuz kusura bakın da siz ananızın babanızın parası ile selfie yaparak yeterince güzel eğleniyorsunuz gerçekten de güzel tespit bulmuş bu millet gerçekten de çok fazla gerizekalı o diyo bende hdpliyim biri diyo bende öyleyim diğeri veyahut ben milliyetçiyim bende öyle diyo birileri de hükümetin ağzına sıçayım yeter bıktım diyo koyun sürüleri falan filan diyerek peşinden kesinlikle katılıyorum diyerek laf yapmasını biliyor herşeyi ben bilirimcilik yapıyorlar da İNSAN olmayı hiç bir zaman beceremeyen eşşek kadar birey olduğumuz için bir arpa boyu yol alamadık hep kavga hep dövüş hep eleştiri sıçayım dede lafınıza, dayı lafınıza, siyaset kavgalarınıza siz birbirinizi yerken o gerizekalı aslında bir boka yaramaz aptallar milletvekili, bakan, belediye başkanı, cumhurbaşkanı, başbakan sırasıyla seçimlerde sizin bizim oyları ile gününü gün ederken sizler, bizler kocaman bir ömrü heba ederek çürümeye terkediliyoruz gerçekten acınası hallerdeyiz.