16/05/2026
Genel Sağlık-İş Sendikası Kırşehir Şubesi olarak, meslek hayatında 30 yılını tamamlayan üyelerimize plaket takdim etmeye başladık.
Sağlık emekçisi olarak göstermiş oldukları özverili, fedakâr ve onurlu hizmetlerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyor, çalışma hayatlarında başarılarının devamını diliyoruz.