02/04/2026
*2 Nisan: Farklılıklarımızla Bir Aradayız!*
Otizm, bir eksiklik değil; nörolojik bir çeşitliliktir. Her otizmli birey, kendine has yetenekleri, bakış açısı ve hikayesiyle dünyamıza farklı bir renk katar. Kimi zaman kelimelerle değil, bakışlarla veya tutkularıyla iletişim kurarlar.
Neler Yapabiliriz?
• Fark Et: Otizmin belirtilerini öğrenerek çevrendekilere karşı daha duyarlı ol.
• Kabul Et: Onları "düzeltilmesi gereken" kişiler olarak değil, toplumu zenginleştiren bireyler olarak gör.
• Destek Ol: Empati kurarak, sosyal hayatta onlara ve ailelerine kapsayıcı bir alan aç.
Unutmayın; dünya, her sesin ve her rengin kendine yer bulabildiği kadar güzeldir. Bugün ve her gün, otizmin farkındayız ve farklılıkların yanındayız! 💙